Gå til hoved-indhold

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for MY veterantog

Disse handelsbetingelser gælder for online køb af billetter mv til MY veterantogs arrangementer.

Levering

Billetter leveret med e-mail kort tid efter at købet er godkendt. Hvis der ikke modtages en billet inden for 24 timer kan det skyldes fejl i den oplyste e-mail adresse eller mailen ligger i dit spamfilter.

Betaling

Billetter kan betales med Visa eller Mastercard. Dankort modtages ikke. Pengene trækkes på kundens kort når billetten afsendes.

Fortrydelsesret

Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på billetter til MY veterantogs arrangementer. Dog tilbyder vi 24 timers fortrydelsesret ved fejlkøb, hvis der er mere end 24 timer til arrangementets start. Billetter tilbagebetales ikke efter et arrangement er afholdt.

Ændringer

Vi tager forbehold for ændinger og udsolgte vare. Vi gør vores bedste for at oplyse om evt ændringer i arrangementer så hurtigt som muligt på MY veterantogs hjemmeside.

Aflysning

Ved aflysning af arrangementer, som skyldes MY veterantog må aflyse hele arrangementet, tilbagebetales den fulde billetpris, som er indbetalt.

Adresse og kontakt information

Spørgsmål i forbindelse med reservation og billetsalg rettes til reservation@myveterantog.dk

Ellers kan MY veterantog kontaktes her.